social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

اطلاعیه و فراخوان

بيشتر

دوشنبه1402/10/18

07:56:4

48

ثبت نام در آزمون مهارت فرآورده‌‎های آرایشی بهداشتی خواص شیمیایی شامپو

به‌اطلاع می‌رساند می‌رساند مرکز آزمون مهارت و تولید مواد مرجع پژوهشگاه استاندارد با سابقه اجرای بیش از ۳۰ طرح آزمون مهارت (PT: Proficiency Testing) در گروه‌های مختلف آزمایشگاهی مطابق با الزامات استاندارد 17043 ISO/ IEC در نظر دارد آزمون مهارت با عنوان «فرآورده‌های آرایشی بهداشتی خواص شیمیایی شامپو» را در زمستان سال‌جاری برگزار نماید.
برای کلیه آزمایشگاه‌های دارای توانایی انجام آزمون‌ها از جمله آزمایشگاه‌های دارای گواهینامه تایید صلاحیت استاندارد 17025 ISO/ IEC آزمایشگاه‌های همکار سازمان ملی استاندارد و سایر سازمان‌ها، آزمایشگاه‌های دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، مراکز علمی و پژوهشی و ... که نیاز به شرکت در فضای رقابتی سالم برای ارزیابی عملکرد خود در مقایسه با سایر آزمایشگاه‌های مشابه را دارند امکان ثبت نام در این آزمون‌ها وجود دارد.
شایان ذکر است آزمایشگاه‌های متقاضی این آزمون می‌توانند حداکثر تا تاریخ 1402/10/30 از طریق مراجعه به سایت مرکز آزمون مهارت به نشانی pt.standard.ac.ir، ضمن کسب اطلاعات تکمیلی نسبت به ثبت نام در پورتال مرکز اقدام نمایند.
برای رفع هر گونه ابهام امکان تماس از طریق شماره تلفن ۸-۳۲۸۰۶۰۳۱-۰۲۶ داخلی ۲۷۱۶ و یا شماره تلفن ۳۲۸۶۱۲۳۱۰۲۶- میسر می‌باشد.