social media inso.gov.ir-شبکه_های_اجتماعی_سازمان_ملی_استاندارد

آخرین اخبار

سه‌شنبه1403/1/7

13:37:3

96

مراکز خدماتی شهرستان سقز توسط کارشناسان استاندارد بازرسی شد

در راستای اجرای طرح عید نوروز و ماه مبارک رمضان، در فروردین سال جاری مراکز خدماتی شهرستان سقز توسط کارشناسان استاندارد بازرسی شد.
به گزارش روابط عمومی اداره‌کل استاندارد استان کردستان، آزاد رضایی رییس اداره استاندارد شهرستان سقز گفت: در راستای وظایف ذاتی سازمان ملی استاندارد ایران و همچنین با هدف خیر همگانی کارشناسان استاندارد شهرستان سقز از پنج مرکز عرضه شیرینی، دو مجتمع بین راهی و پنج فروشگاه بازرسی کردند.
وی با بیان اینکه مراکز عرضه شیرینی از لحاظ خالص فروشی بررسی شد، افزود: براساس مصوبه شورای عالی استاندارد در هنگام فروش شیرینی قیمت جعبه باید به صورت جداگانه محاسبه شود و در این بازرسی به واحدهای عرضه کننده شیرینی موارد لازم در خصوص خالص فروشی شیرینی اعلام شد.
وی عنوان کرد: در بازرسی از فروشگاه‌ها که در قالب گشت مشترک و با همکاری فرمانداری، اداره صمت، جهاد کشاورزی و اتاق اصناف شهرستان سقز صورت گرفت، مواردی چون محوطه، سقف، دیوار، کف، درب و پنجره، روشنایی و تهویه، ایمنی و سیستم اطفاء حریق، آفات، انبار، وسایل و تجهیزات و عرضه فرآورد‌های پروتئینی با منشاء دامی از نظر بهداشت، سلامت و ایمنی، پایش و بازرسی شد.
رییس اداره استاندارد سقز در پایان تصریح کرد: براساس طرح عیدانه دو مرکز مجتمع بین راهی مورد از لحاظ ارائه خدمات بهداشتی و شرایط فیزیکی پایش و مطابق با چک لیست مدون سازمان ملی استاندارد ایران در سایت خدمات بازرسی انجام شد.

 

تصاویر